Werkwijze

Wij vertellen u hieronder graag over onze werkwijze. Als u andere wensen heeft, dan kan hier uiteraard van worden afgeweken.

Werkwijze

1. Telefonisch advies

Wij adviseren u graag telefonisch of u uw letselschade op iemand kan verhalen. Als daar mogelijkheden voor bestaan, kunnen wij u bijstaan in de gehele zaak. U kunt ook bij ons terecht voor advies, een second opinion of bijstand in een procedure. Telefonisch kunnen wij u vaak al een indicatie van de haalbaarheid geven.

2. Kennismaking

Als er mogelijkheden zijn om uw schade te verhalen, dan maken wij graag een afspraak met u. Dat kan bij u thuis, bij ons op kantoor of digitaal. Dat geeft ons de mogelijkheid kennis te maken, meer informatie uit te wisselen en het plan van aanpak te bespreken. Wij stemmen dat uiteraard af op uw wensen.

3. Duidelijke afspraken

Als u besluit om ons in te schakelen, dan sturen wij u een opdrachtbevestiging. Daarin vermelden wij de opdracht, het plan van aanpak en de afspraken over de kosten. Als er een aansprakelijke partij is, hoeft u onze kosten meestal niet zelf te betalen. In het geval van een procedure kan dat anders zijn. Als er (nog) geen aansprakelijke partij is, maken wij een heldere prijsafspraak op maat.

4. Wij gaan voor u aan de slag

Na de opdrachtbevestiging gaan wij direct voor u aan de slag. Als wij u in de gehele zaak bijstaan, zal vaak medische informatie worden verzameld en uw schade in kaart worden gebracht. Daarmee kan zo snel mogelijk een (eerste) vergoeding voor uw schade worden verzocht. In het geval van een advies of procedure, verzamelen wij zo snel mogelijk de benodigde informatie en zorgen wij dat het advies of processtuk op korte termijn gereed is.